En del av
Stockholms stad
En del av
Stockholms stad
Ring alltid 112 vid pågående brott, vid brand eller annan akut fara för människor eller egendom!
Vid störning- eller akuta fastighetsrelaterade ärende ring: 070-771 72 67
Vid ej akuta ärenden ska du kontakta din kontaktperson eller personal på ordinarie öppettider.
För vissa åtgärder tillkommer det en kostnad om du ringer till vår fastighetsjour. Du kommer att bli informerad om det när du ringer.
Jag har tappat min nyckel, klockan är 23 på kvällen och jag kommer inte in.
Du får själv lösa var du ska sova under natten och kontakta personalen under ordinarie öppettider för att få hjälp med en ny nyckel. Det tillkommer en kostnad för att få en ny nyckel.
Jag har låst in mina kläder i tvättstugan/låst in min nyckel i tvättstugan
Du får vänta tills nästa hyresgäst efter dig kommer för sin tvättid. Alternativt sätta upp en lapp med ditt telefonnummer där du ber nästkommande hyresgäst kontakta dig så du kan hämta din tvätt/dina nycklar. Annars får du kontakta personal under ordinarie öppettider.
Min spis fungerar inte
Kontakta personalen under ordinarie öppettider så kommer de titta om de ser vad som är fel med spisen och göra en felanmälan.
Toaletten spolar inte
Kontakta personalen under ordinarie öppettider så kommer de titta om de ser vad som är fel med toaletten och göra en felanmälan.
Vatten läcker ur ett rör
Ring till Fastighetsjouren, telefon: 070-771 72 67
Min granne har fest och klockan är 01.30, jag har knackat på men de slutar inte
Ring till Störningsjouren, telefon: 070-771 72 67