Störningar
Vid pågående brott, brand eller annan akut fara för människor eller egendom - ring 112
Anmäla störning dagtid
Dagtid (eller kvällar då receptionen är öppen) ska du kontakta personal på plats om du blir störd eller om du har en akut skada i lägenheten eller i fastigheten.
Anmäla störning kväll, natt eller helg
När receptionen är stängd ska du ringa SHIS Trygghetsteam, 070-771 72 67
vid störning eller akuta fastighetsrelaterade ärenden
Frågor och svar
Jag har tappat min nyckel och receptionen är stängd. Hur ska jag komma in?
Du måste själv lösa vart du ska sova under natten.
Om du upptäcker att du tappat dina nycklar när receptionen är stängd måste du vänta tills receptionen är öppen för att få hjälp med en ny nyckel.
Vi byter alltid låscylinder i din dörr när du tappat nycklar. Du måste betala för en ny låscylinder och arbetet för att byta den.
Toaletten spolar inte. Vad ska jag göra?
Om något i din lägenhet inte fungerar som det ska måste du kontakta personalen under vanliga öppettider så kan de göra en felanmälan.
Det läcker vatten ur ett rör. Vad ska jag göra?
Kontakta personalen i din fastighet på en gång. Om de inte är på plats ska du direkt ringa SHIS Trygghetsteam på telefon 070-771 72 67.
Grannen har fest, klockan är 01.30. Jag har sagt till men de slutar inte. Vad gör jag?
Ring till SHIS Trygghetsteam på telefon 070-771 72 67.
Senast uppdaterad: